Blog

Terug naar overzicht
Nieuwe merken!

Nieuwe merken!

Om het beste assortiment samen te stellen, zoeken we zorgvuldig naar de juiste producten en merken. Daarom zullen er merken verdwijnen en nieuwe merken verschijnen. Vandaag willen we je voorstellen aan onze nieuwe kledingmerken. We zijn er zeker van dat je ze leuk gaat vinden, dus we wilden ze je niet onthouden.

Nieuwe merken toegevoegd aan ons assortiment!

De nieuwe merken die je sinds kort kan vinden op kellyjeans.nl en in onze fysieke kledingwinkels zijn onder andere:

  • Armani Exchange; Een milieubewust merk dat zich richt op de stedelijke jongeren die zich iedere dag blijven ontwikkelen.
  • Believe That; Dit exclusieve herenmerk zet zichzelf op de markt met premium kwaliteitsproducten.
  • DKNY; Deze merklijn van Donna Karan is gemaakt voor de lifestyle-krachtpatser met kleding die alles bevat wat je nodig hebt om in een stad als New York te leven.
  • Fakelab; Fakelab is een Italiaans merk die in zijn ontwerpen beroemde logo’s en afbeeldingen combineert, waardoor parodische herzieningen ontstaan van bekende producten.
  • Fifth House; Dit kledingmerk van Nikkie Plessen positioneert zich met Doutzen Kroes als een stijl met natuurlijke schoonheid van internationale allure, maar met de Hollandse nuchterheid.
  • Karl Lagerfeld; Modeontwerper Karl Lagerfeld, bekend om zijn ambitieuze en creatieve ontwerpen, heeft een toegankelijke collectie die een combinatie laat zien van klassiek met modern.
  • Peuterey; De winterjassen van Peuterey laten zien dat functionaliteit, comfort en stijl zich weet te combineren.
  • Helvetica; Stedelijke trends met technische details komen terug in de hoge kwaliteitsproducten van Helvetica voor het winterseizoen.
  • 24Uomo; Voor jong en oud heeft dit merk comfortabele kwaliteitsproducten van de meest duurzame stof die mogelijk is, velours. Het kruislogo op de producten staat voor zelfvertrouwen.

Zoals je ziet zijn er veel merken voor zowel heren als dames bijgekomen. De merken hebben allemaal een eigen stijl en verhaal. Door op de links van de merken te klikken zie je de producten en het verhaal achter het merk.

Fifth House

Het vijfde merk van Nikkie Plessen, Fitfth House, opereert in het modern klassieke segment en kenmerkt zich aan de cleane designs, comfortabele pasvormen en het gebruik van natuurlijke en rijke materialen met veel aandacht voor details en kwaliteit.

Het campagnegezicht van Fifth House is niemand minder dan Doutzen Kroes:

Doutzen is een tijdloze, natuurlijke schoonheid van internationale allure maar zonder poespas. In combinatie met haar Hollandse nuchterheid belichaamt zij daarmee exact hetgeen wij met FIFTH HOUSE willen uitstralen.” – Nikkie Plessen

Armani

De 22-jarige Martin Garrix is het gezicht van het merk sinds 2017. Hij verscheen in de eerste advertentiecampagne van A | X Armani Exchange, nadat Giorgio Armani de reorganisatie van zijn merkenportfolio had onthuld.

Er zijn nu drie hoofdlijnen: Giorgio Armani, Emporio Armani en Armani Exchange. Armani Exchange belichaamt de jeugdige geest van de nieuwe generatie.

Armani Exchange heeft een speelse, stedelijke benadering van kleding en accessoires en bereikt een wereldwijd publiek via meer dan 200 winkels over de hele wereld.

Karl Lagerfeld

Mode-icoon Karl Lagerfeld staat wereldwijd bekend om zijn geavanceerde, ambitieuze en relevante stijlbenadering. Onder zijn creatieve leiding is het modehuis Karl Lagerfeld geworteld in een DNA dat toegankelijk is; de kenmerkende esthetiek combineert tijdloze klassiekers met een modern, rock-chic uiterlijk.

Naast de creatieve directeur van zijn merk, houdt Karl Lagerfeld ook toezicht op de creatieve richting van de modehuizen Chanel en Fendi. Hij is een van de meest gevierde ontwerpers van de eenentwintigste eeuw en zijn visionaire creativiteit breidt zich uit van mode tot illustratie, fotografie, styling en publicatie.

Het uitdijende netwerk van Karl Lagerfeld omvat wereldwijd meer dan 95 verkooppunten met één merk, plus een premium aanwezigheid in de groothandel in Europa, het Midden-Oosten en Azië. De wereldwijde flagshipstore op karl.com bereikt 96 landen en weerspiegelt de expertise van Karl Lagerfeld op het gebied van engagement door middel van digitale innovatie.

Vandaag besteld, morgen in huis

Online merkkleding koop je eenvoudig en snel online op kellyjeans.nl. Wanneer je van maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur besteld, wordt je bestelling de volgende dag al bij je thuisbezorgd. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst, worden op dinsdag geleverd. Je mag jouw bestelling retourneren via de post of terug brengen in onze kledingwinkels. Om op de hoogte te blijven van alle nieuwste mode trends kun jij je inschrijven voor de nieuwsbrief en kun je ons volgen op Facebook, Instagram Men, Instagram Women en onze Blog.

Chat met ons